Softball SEASAC

I början av springbreak så var det också SOFTBALL SEASAC vilket betyder att lag från andra internationella skolor i hela asien kommer och spelar mot oss i en turnering. Softball är så himla kul att spela, inte alls som någon annan sport jag någonsin har spelat. Vi kom 5:a men med tanke på att det var vårat först år i SEASAC så var vi jäkligt nöjda :D

Jag fick MVP, Most Valuable Player också, på banquetten senare på kvällen... Banquetten är en middag som hålls på ett hotel där alla lagen kommer och så delar dom ut priser till dom vinnande lagen och ett MVP pris och det fick jag :D  Jag sat bredvid några assköna Britter från BPS(bangkok patna school) som helt randomly kom och satte sig vid vårat bord... dom var jätte trevliga och hur roliga som helst ! hahah

Britney


Jag springer för att fånga en boll


Laget


Tack och hej, jag skriver mer om bland annat Hannah's överaskningsfest och utekväll på Aloha senare :D

Happy Erica ?

Kommentarer
Postat av: Erica

I´m happy :) upptadera bättre hooooe

2009-03-31 @ 14:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0