reversed-boy-syndrom

Efter otaliga timmar hos global doctors av att fylla i papper efter papper, blodprov etc så fick jag till slut diagnosen "utbränd", vilket helt enkelt betyder att jag gått in i väggen... hur dom kom fram till det har jag ingen aning om men en sak är säkert, det gjorde mamma och pappa ganska oroliga! Diagnosen har lett till ett antal piller som ska tas och också mammas egna botemedel som består av 2-timmars massage på spa och timmar vid poolen!


Diagnosen har också lett till en helg där jag inte har gjort någonting!! Jag lider av något som jag skulle villa kalla "reversed-boy-syndrom" vilket betyder att till skillnad från killar som bara kan göra en sak samtidigt så lider jag av motsatsen, jag måste göra flera saker samtidigt. Just nu t ex, kollar på Verionica Mars-skriver CAS uppsats-dricker te-skriver blogginlägg-pratar med mamma på hemtelefonen-smsar med debra på mobilen- chattar med ana på msn etc..... ni fattar iden!!


Så my point is att någon gång under tiden jag behövde något att göra framför tvn så kom jag på den briljanta iden att börja skriva på bloggen igen J YAYA so here i am again


You know you love me :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0