Pretty damn good !!

soooooo, många fattar nog inte varför jag är så himla död just nu !! så jag tänkte summera vad jag har gjort dom senaste veckorna, alltså anledningen för varför jag inte haft tid eller lust att skriva bloggen.

Sist jag skrev så va jag på väg till singapore med kära kusinen Mathilda där vi hade en fatastiskt semester med dykning och solning. 
 

Dagen efter att jag kom hem från indonesiens så bar det av till Cambodia för att ta hand om gatubarn...



Det var en helt otrolig resa och min upplevelser där var verkligen eye-opening!!


Jag, Anastasia, Vanille och Ida



Efter en vecka i Cambodia så åkte jag dagen efter till BANGKOK för att spela basketboll i SEASAC(South East Asian Student Activities Conference). Vi kom tvåa och var jättenöjda, jag hade en TOPPEN vecka där också !!!






Förutom att spela basketboll så gick vi också på en restaurang called "Cabbages & Condoms" haah ni kan se varför ... 


Allt var gjort av kondomer !


"Sorry we have no mints, take a condom instead" hahah




Efter bangkok hade vi spirit week i skolan vilket betyder att man klär ut sig varje dag och leker lekar på lunchen :)



Carl tog det hela ett steg lägre :D och jag orkade inte klä ut mig den dagen !




Vecakn efter det kom kära charlotte :D vi åkte till langkawi och röjde KLs uteliv !!



Tyvärr finns det inga andra bilder för charlottes camera blev stulen :( blehhh

Aja så  nu är jag här iallafall, tröött och sliten... men på återvägen :) och nu ska jag ringa erica och carro för en liten updatering på vad som händer på världens bästa ö, LIIIIIIDINGÖ :D

You know you love me LOL !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0