HELG

ÄNTLIGEN HELG !! aldrig varit så tacksam för att helgen är här...

Jag hade en toppen dag igår faktiskt som inleddes med skola och sen Softball match efter skolan :) Sen fick jag stressa hem för att duscha, göra min i ordning för att gå och organizera det sista för MKIS IDOL och eftersom jag är president för Prom committee så hade jag ganska stort ansvar i allt som hände... Men allt gick bra och vi fick höra av massa folk att vi hade organizerat en jätte bra show :D

 VINNAREN: FIONA      hon var bäst!!


Sen gick vi alla ut för att fira till en nyöppnad club som hette SUPPERCLUB, konstigt namn för en club men den va super !!

Jag, Kaitlyn, Charlotte & Ida


Vi dansade både på scenen och...



bardisken!!... som vanligt :D  Men den här gången så tände dom eld på en del av baren när vi dansade och det va asss coolt :D fick tyvärr ingen bild på det men här är vi iallafall !


Så sammanfattat en toppenkväll i Hartamas :) Nästa helg blir det ännu större med Reggea bar och Heritage förhoppningsvis :D  Ha en Toppen helg !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0