CHAMPAGNE BRUNCH

Gud va snabbt tiden flyger förbi, det är nästan läskligt! Jag har iallfall Springbreak nu vilket är otroligt skönt.... även fast jag har massor att göra! 

Mina spanska kusiner är här också vilket är jätte kul och livat. Dom och resten av min familj är på östkusten nu och solar o badar men jag kände att jag hade för mycket läxor för att hinna åka dit :S Dom är föresten på grannön till där robinson spelas in, så dom bor på ön där alla som jobbar med robinson och dom som har åkt ut bor :) 

Deras första dag så gick vi på Champagne Brunch på Westin Hotel, ett av de lyxigaste hotelen i KL! Det var lyxigt värre med världens godaste mat och free flow av Champagne :D 


CIAO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0