10-03-03

Har inte så mkt att säga idag igentligen... me jag vill inte göra läxor så jag kom på den underbara ideen att skriva i bloggen :)  Första dagen i skolan för mig på en vecka var helt okej.. Jag hade engelska debatt, som gick galant, TOK(theory of knowledge) där en science lärare kom och föreläste om Science Vs Religion... ganska intressant faktiskt ! 
Förutom det så hade jag också NHS(national honor society) möte.... 

Jag hade också möte med min kära syoconsulent där vi pratade om val för framtiden typ vilket college jag vill gå på... Han vart inte överglad när jag sa att jag inte hade NÅGON SOM HELST ANING! Alla mina kompisar här nere är ganska säkra på vad dom vill göra så på det sättet är jag lite av en outsider... men seriöst, är det någon 17-åring förutom Blondinbella i Sverige som vet vad dom vill jobba med om 10 år ?! BESLUTSÅNGEST 



Här bjuder jag på en bild av min söta kompis Nina :]










Kommentarer
Postat av: Moster Lotta

Hej Nean första gången jag e på besök i din blogg, fin!! Å många fina bilder! Ska defininivt följa lite om jag hinner. Å du jag lovar ska inte skvallra om du råkar skriva något vuxenförbjudet... ;-) Men du det här med utbränd wtf?!?!? Det är ju inte okej. Jag skyller på dina föräldrar. Alla vet ju att det alltid e föräldrarnas fel. Fast nu e det upp till dig, man måste ta hand om sig själv... Så sluta msn:a blogga kolla på tv och prata i telefon samtidigt!!! ;-) Saknar dig lilla tjejen, kom hem snart!

Kramar

2009-03-13 @ 11:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0