WOAH

Sorry att texterna alltid blir så ihopmosade men det blir så när jag publicerar, vet inte hur jag ska fixa det?! iallafall... Jag är så himla över-exalterad! På lördag så kommer min kära kusin Mathilda och moster Tinna och vi åker direkt till Singapore :) varför kommer jag berätta imorron, orkar inte förklara nu... Men en sak är säker, jag kommer inte ha en tråkig stund när Mathilda är här :) Från Mathilda : -------------- "haha, å får man ta me sej nån till skolan?! fan va kul! haha har typ ingen underdel som går längre än till halva låret ;) eller shorts kanske e ok? :P OM jag vill följa med o clubba?? det e klart!! d e typ det jag gått in för att göra ;);) ja, lördagsutgång är given! :P haha mamma sa förresten att hon såg Jocke på TV! värsta kändisen nu ju! ;) "------------- Och tydligen var pappa på svensk TV... TV4 i söndags... någon annan som såg honom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0