SINGAPORE :]

Nu snart lämnar vi KL för att hämta up kusin Mathilda och moster Tinna för att sen bege oss till Singapore :] Vi ska dit för se starten av Volvo ocean race(Volvo Ocean Race, tidigare Whitbread Round The World Race, är en kappsegling jorden runt, som arrangerades för första gången 1973-1974, och arrangeras vart fjärde år) och mamma har också fixat så jag kommer få vara PÅ en av segelbåtarna :D Coolt va ?! Vårat program ser ut ungeför såhär: LÖRDAG- Landar i Singapore och kollar runt lite i stan osv--går ner till bryggan där alla båtarna ligger och hälsar på alla seglare och lite annat folk---middag med 18 andra personer--- Sedan ska jag och Mathilda(ÖVERTAGGADE) gå ut och clubba i singapore :D förhoppningsvis med lite segelfolk men jag ska också ringa mina kompisar från UWCSEA(United world collage of south east asia), kommer bli stört kul :D !! SÖNDAG- Vaknar tidigt och åker ner till bryggan för att gå om bord på segelbåtarna och göra sig redo för att SEGLA <3 EXCITED TO THE MAX !!! Detta är jag på söndag(http://seamusc.com/media/gallery/2007/06/16/volvooceanrace.jpg) Självklart åker kameran med så jag ska försöka ta bilder på allt :) Ha det bäst !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0