Singapore Sling

Jag antar att nu när det har gått en vecka så är det väl dags att skriva lite mer om Singapore... Som jag nämnt tidigare så är Singapore helt otroligt, inte som nått annat man kunnat föreställa sig! Singapore är HELT annorlunda från alla andra ställen jag har varit på i Asien(typ alla som finns) ! Kreed till mathilda för alla fiina bilder :) 

Lördag- Anländer i singapore och åker direkt ner till hamnen där vi träffar massa folk och kollar på båtarna:)


Vi fick VIP kort för att komma ner på bryggan(alla andra fick stå typ 20 m ifrån på land) och vi vart  också inbjudna av en av besättningskillarna, trevliga Gustav, på Ericsson 3 båten att komma ombord och kolla på insidan och också hälsa på besättningen :) Tyvärr fick man inte ta kort på insidan för det va tydligen "top-secret" men vi fick nåra från när vi är på däck...

Ericsson pavilliongen där Ericsson hade en bar där vi efter starten gick på coctail party... 


Utgång på kvällen :) Mathilda insisterade på att jag skulle ha MITTBENA !! HAHAH så här såg vi ut :]




COOLASTE BAREN = CLINIC .... hahha seriöst, allt var inrett med sjukhus thema så för exempel så fanns det inga barstolar utan man satt i rullstolar eller på sjukhusbritsar och så drack man drinkar ut dropp-påsar HHAHA en sån fest ska jag defenetivt ha när jag kommer hem !  


När vi vinkade av besättningen av Ericsson 3 för att dom skulle göra sig redo för starten och vi skulle ut på våran egna Ericsson båt :) 


Båten vi seglade med för att kolla på starten av Volvo ocean race live :) 




Andra ericsson båten, mer en båt för kunderna...


Blåsigt....


STARTEN AV VOLVO OCEAN RACE !!!


Tack och hej :D Nu åker vi till Indonesien !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0