School's calling...

skolan börjar imorron vilket betyder en ny termin av läxor och obligationer som resulterar i stress i massor... Men på den ljusa sidan så resulterar IB programmet i Mont Kiara International School också i nya erfarenheter, kunskaper och möjligheter som många inte ens vågar drömma om! Så visst är jag ganska okej med att komma tillbaka till skolan... Men den här terminen ska jag följa mitt nyårslöfte- inte procastinera och ta mer hand om mig själv så jag inte behöver komma i jobbiga stress-situationer fööör ofta!! Jag antar att kameran får följa med imorron så ni kan få se lite kort på den också :) man ska inte underskatta våra ur-sexiga skoluniformer... dom är jätte snygga...verkligen... God natt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0