Paradisö imorron!

Imorron bär det av till SIDU på Malaysias östkust ! Där ska vi möta frankrike-kusinerna och bara ha några sköna lata(!) dagar på stranden... Dock har jag väääldigt mycket plugga att göra :S Ska ta med mig:
- Alla mina historia läsningar då jag har 2 exams nästa vecka
- 3 av mina böcker om Che Guevara för att skriva min extended essay outline
-Svenska singoalla bok
-Matte :S
- och mycket mer :S

Men jag ska också se till att bara lata och umgås med Klara! Det var faktiskt länge sen jag hade en riktigt slö semester, nuförtiden är det mer "upplevelse-semestrar".... om jag ska vara ärlig så har jag varit väldigt bortskämd och helt enkelt tröttnat på stränder! Men nu har jag klara där som kan hålla mig underhålld !

"Sibu is one of Malaysia's unspoilt islands off the Peninsula's East Coast, facing the South China Sea. It is made up of several islands namely Sibu Besar Island, Sibu Tengah Island, Sibu Kukus Island and Sibu Hujung Island."
 Någon som är avundsjuk ?! nää, jag tänkte väl det...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tenga, det var ju där de spelade in första Robinson... Harald Treutiger å grejer!

Du Che e ju en riktig goding, vi var ju på Cuba i Novermber, gjorde allt för att vandra i hans fotspår... Innefattade även inköp av minst 3 idolbilder var som vi bar med oss närmast hjärtat resten av resan... Mmmm...

2009-04-16 @ 16:35:28
Postat av: Linnea

hahah, det visste jag inte! Den var helt fantastisk iallafall och dykningen var underbar :)



Japp, Che skriver jag om för min extended essay och jag valde honom för att det ska helst vara ett ämne man är personligen intreserad av och jag tyckte han verkade intresant!! Vi valde ämne i november så jag fick lite ideen att skriva om honom från att ha sett dina bilder från cuba :) han är cool :)

2009-04-20 @ 14:34:43
URL: http://linneamalaysia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0