Konsekvens från IB stress

Nu har jag också en knä skada på grund av IB stressen.

Vi hade Prom Committee möte på lunchen och på grund av allt vi hade att discutera så gick vi så klart över tiden och jag var tvungen att springa ner 5 trappor till min nästa lektion, Biologi.... Tyvärr så hade jag ett biologi test så medan jag rusar ner för trappan så försöker jag också läsa igenom mina anteckningar, inte så smart! Helt plötsligt så känner jag hur jag faller rakt ner för trappan... Jag lyckades inte ens komma i tid till biologin utan kom 5 minuter sent vilket betydde att jag fick 5 mindre minuter på testet plus att jag nu också har ett svullet knä stort som en kastrull

Roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0