Duponts röjer Kuala Lumpur!

Min kära kusin Klara från paris är här nu! Det finns iget som jag älskar så mycket som att ha besökare, speciellt när det är någon jag faktiskt är nära med. :D De kom i måndags och på 2 dagar har vi hunnit med massor!

Första dagen( mer kvällen eftersom dom landade 5 pm) åkte vi till 1utama, största shoppingcentret där vi först shoppade lite smått, det blev 3 par skor för mig --- :D sandaler för i sommar! Sen åt vi middag på delicious, världens godaste sallader har dom, och sen blev det bio... CONFESSIONS OF A SHOPAHOLIC !! om ni inte har sett den än, GÅ SE !! Världens härligaste film :)  



Sedan dagen efter blev det pedi+shisha och mat i hartamas :)


Jag önskar jag kunde spendera mer tid med dem men tuvärr så rullar ju mitt liv på som vanligt... Skolan, NHS, Softball, tutoring, Prom committee, och nu också denna vecka så började VOLLEYBOLLEN :D så exalterad!

Ciao sålänge !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0