11-04-09

Jag har haft världens härligaste vecka! Nästan inga läxor för en gångs skull, ungeför 1 timme varje dag :) Det är så det borde vara om jag fick bestämma... Och en vecka var också exact vad jag behövde för att bli motiverad att börja jobba på mina nya stora project i skolan! Sitter just nu och jobbar på en svenska "world litterature" essä... måste erkänna att jag är lite halft exalterad för att den kommer blie så himla bra även fast jag jämnför bland de konstigaste böcker jag någonsin läst Camus Främlingen och Kafkas Förvandlingen :) 

Denna dagen förjade också perfekt med en 3 timmars Historia workshop för att reviewa till proven nästa vecka! Så jag har redan hunnit med plugg mellan 9-12, idag blir en riktig plugg dag! Så nu ska jag stänga ner alla onödiga fönster och börja skriva min svenska essä, yay :)

Hoppas alla har en härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0